公文袋遇狙擊耷頭閃

真係小啦星!一大堆建制派未入流「想上位」既小丑,一直以來除左識「得把口」來抽水、不斷滋擾本會之外,牠們實際做過D咩?建制派多年來只懂養寇自重,市民旨意牠們打擊黎賤英害港集團?牠們有種嗎?

本會是出於為愛護香港而(首個團體)站出來聲討攻民訟棍。建制派?地產黨?只敢「睇定D,睇定D」,等確定民意一面倒才跳出來登報抽下水!本會是希望香港明天會更好(或起碼不被反華集團玩到殘)而不遺餘力去狙擊黑金生果集團、犯民政棍、攻民訟棍及拳頭暴民。可不要把什麼建制派支持者這高不可攀的帽子扣到本會頭上!東方日報可不要人云亦云!

公文袋遇狙擊耷頭閃

唔少建制派政界人物都遇過被激進泛民主派支持者「狙擊」,即係追住嚟鬧嘅情況。風水輪流轉,今次就輪到因港珠澳大橋同外傭居權案被外界鬧爆嘅公文袋畀人狙擊。

狙擊公文袋?乜唔係泛民先會狙擊對手嘅咩?咁諗就大錯特錯喇,近年由一班建制派支持者組成嘅愛護香港力量(愛港力量),不時都會狙擊賣港泛民嘅行動,佢哋去年區議會選舉初試啼聲,已經令到唔少泛民參選人大感頭痛;臨近立法會選舉投票日,愛港力量又再大舉出動,提醒市民泛民多年來賣港嘅事迹同行為。

雖然公文袋近日極力將個黨同兩單官司劃清界線,不停解畫,但仍然係愈描愈黑,點抹都抹唔甩。佢哋今屆空降新界西,意圖奪取該區兩個議席,早兩日落到荃灣宣傳,點知就咁好彩「遇上」愛港力量成員,帶隊嘅立法會議員余若薇成為目標,不斷被人質問對外傭居港權嘅立場,仲畀人鬧係漢奸同賣港賊,但成班公文袋成員唔知點解,全程都垂頭喪氣,只得幾位男成員識得用電話反拍愛港力量。

敗走大本營

愛港力量足足跟住公文袋十幾分鐘,跟到佢哋返到大本營先撤退;愛港力量仲將近日狙擊短片放上網,短短時間已經有千幾人睇過。而公文袋尋日就走去廉政公署投訴愛港力量騷擾。

弊傢伙,根據攻民訟棍的邏輯,呢三位民主黨黨員一定是「對家」、「建制派」,甚至係「愛港力」一份子!三位食飯痾屎每月使費也要算入「對家的選舉經費」當中呢!

廉署立案查陳家洛

東方報業集團早前率先揭發,本身是大學副教授的公民黨立法會選舉港島候選人陳家洛,在選舉宣傳品上自稱「教授」。三位民主黨黨員日前秉持公義,自發到廉政公署舉報,卻遭該黨主席何俊仁狠批;三位成員昨日抵住壓力,向廉署補交資料,更透露廉署已立案調查事件,今天下午會再向選舉管理委員會投訴。

陳德明、羅國強和楊錚等三名資深民主黨黨員昨日下午到廉署,就陳家洛涉嫌虛報職銜一事提交補充資料,對於何俊仁和公民黨都指他們的投訴無理,陳德明直言,無理與否,廉署自有論斷,何俊仁和公民黨都無資格評論。他們對何俊仁的言論感無奈,相信何是受到壓力下才會如此批評他們三位黨員。

餐廳港鐵海報仍未清除

三位民主黨黨員又稱,廉署已正式立案調查事件,今天會向選舉管理委員會投訴陳家洛,他們指出,陳家洛至今仍未清除所有「失實」的宣傳品,部分茶餐廳和港鐵車廂仍張貼類似陳家洛自稱為「教授」的海報。三人認為,公民黨一直文過飾非、砌詞強辯,認為該黨死性不改,要求他們即時道歉。

This entry was posted in 愛港力新聞, 投票救香港, 攻民黨功績列表 and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to 公文袋遇狙擊耷頭閃

  1. 社民連正傻仔 says:

    攻民黨班大撞食左隔夜狗屎嗎?把口臭得甘犀利既??
    我都有份係荃灣甘岩行經過時大聲鬧「攻民黨禍港」,使唔使拉埋我呀??
    攻民黨以為自己係大律師就大能徙嗎?鬧你地「出賣市民,死政棍」係唔係即刻唔使審就要拉要鎖?
    呢班人真係比中共更極權,比拳頭力量更無恥更似黑社會!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *