殺人兇手陳偉孽,信有天理孽難逃。

攻民黨班大撞多年來不斷靠製造無恥官私「搵食」,多次出賣全港市民利益直接令庫房幾十億幾百億倒落海;社民連教主長毛狗、黑底黃令民風敗壞,導致多少無知青年比淪入黑社會更過之而無不及,終生以成為社運廢青為志,誤了多少子弟。以上兩者雖則皆為無恥賤格,尚未直接間或接攪出人命。(但相信班社民廢青遲早出事!)說到有傷天和始終難及不斷教唆雞苗運輸工人去「玩自殺」示威最終令到無辜警長殉職的賤人陳偉孽!!

無腦雞苗運輸工人劉玉棠於事發之後良知未泯尚懂得為自己的一身罪孽跪地抱頭痛哭,瞧這隻「幕前黑手」陳偉孽,牠只懂得明哲保身,對於自己為左爭取政治籌碼而害死人一事完全毫無悔意。我們相信有天理的話,必然期望報應不果。

賤人陳偉孽做過的好事,必定遲早有報應!

不滿收回雞牌無賠償 司機爬天橋抗議判社服令

大o舊「教路」疑案 信件中藏線索

男子天橋示威害死警長 曾向泛民議員求助

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This entry was posted in 愛港力新聞, 社民暴徒高登廢青 and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 殺人兇手陳偉孽,信有天理孽難逃。

  1. WTF says:

    你地今日去左邊呀?D&G侵犯港人自由,尊內地遊客貶低港人都唔出黎?仲叫做愛護香港力量?愛護共產黨力量咋掛?
    http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=375318

    • chkp says:

      唔該你地班廢人要吠就自己去人地門口吠過夠,本會不似高登廢青,不會一見生果又造假新聞就興奮到好似慶祝過年,又有得上街做紅衛兵!亦無需要學D無恥政棍一見有機會「上報」就仆到去!
      (DG單野原來又同共產黨有關?試問你班廢青又點可能唔比人睇唔起!)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *